Lastekoori reisi kokkuvõte

Sellel kevadel, 27.-28.mail käisime Keila Kooli lastekooriga Viljandimaal kontsertreisil. Plaanis oli kaks kontserti ja peale selle veel muud põnevaid tegevusi.

Kui olime kooriga Viljandisse jõudnud, siis esimene asi oli ekskursioon Viljandi linna peal. Meile tutvustati erinevaid ehitisi ja muid vaatamisväärsusi. Nagu näiteks kunstnik Kondase maali järgi valmistatud maasikakujulise skulptuure, mida võib leida igalt poolt Viljandi linnast. Lisaks tutvustati ka vana kalaturu asukohal tehtud purskkaevu, kus seisis poiss kalaga. Söömas käisime lokaalis „Legend“.

Peale seda läksime Mulgimaale. Tee peal tehti meile lühikokkuvõte sealsest kultuurist ja kommetest. Muu hulgas külastasime ka viltuse torniga Karksi kirikut. Meie ekskursioon lõppes kontserdi toimumise paigas, Halliste kirikus. Ööbima sõitsime Kopra tallu, kus meil oli võimalus käia sealses järves ujumas.

Teine päev algas hommikuvõimlemise ja – söögiga. Edasi sõitsime esinemiskohta, August Kitzbergi nimelisse gümnaasiumisse, kus publik kuulas meid suure lugupidamisega. Pärast kontserti suundusime Mulgi elamuskeskusesse. Seal jagati meie grupp kaheks: ühed läksid töötuppa ja teised jäid õue. Toas saime kuulda ja näha lina töötlemise lugu, valmistada ise linast niiti ning teha magneteid. Samal ajal vaatas teine rühm ringi elamuskeskuse õue peal ning nägid ära ka taluõue loomas. Õues mängisime nn mulgigolfi ja katsusime jõudu köieveos.

Teel tagasi Keilasse tegime õhtusöögipeatuse „Tikupoisis“, kus oli vaieldamatult parim söök! Õpetajad korraldasid bussis kuuldu kohta viktoriini, mille võitjapaari väljaselgitamiseks läks vaja kahte lisaküsimust. Pärast saime endale koju kaasa mõttetera, mille samuti õpetajad olid välja mõelnud. Omalt poolt tegime õpetajatele tänukaardi koos kõikide lauljate allkirjadega.

Kokkuvõtteks oli reis väga õpetlik ja lõbus. Tore oli sõprade ja klassikaaslastega aega veeta.