ÕPPEINFO
Keila Kool rakendab 1. ja 2. klassis sõnalist hindamist. Sõnalist hinnangut kasutame seetõttu, et sel puhul kaob lapsel hirm halva hinde ees, see õpetab last ennast märkama ja analüüsima. Hinnang annab objektiivse ülevaate lapse arengust ja suunab konkreetsele puudujäägile teadmiste oskuste omandamisel.
Sõnalist hindamist kasutatakse nii protsessis kui ka kokkuvõtva hindamisena.
Protsessi hindamisel kasutatakse
– pidevat suulist tagasisidet õpilase tööle õppetunnis (julgustamine, tunnustus, suunamine)
– kirjalike tööde puhul kirjalikku tagasisidet (lühike kokkuvõte – mis on hästi, milles vead)
– tagasisidet lühikese etapi läbimisel (teema kokkuvõte, nädala kokkuvõte)
Sõnalisel hindamisel rakendatakse ka õpilasi:
– enesehinnang
– kaasõpilaste tööle hinnangu andmine
Kokkuvõttev hinnang (trimestri hinnang) koostatakse eelnevalt kokkulepitud õpitulemuste põhjal ja see sisaldab
– saavutatud taseme kirjeldust
– õpilase arengut töö käigus antud perioodil
– soovitusi edaspidiseks
Kokkuvõtva hinnangu puhul kasutatakse ka õpilaste enesehinnangut ja lapsevanemate tagasisidet küsitluslehtede abil.
3. klassis antakse lisaks numbrilistele hinnetele samuti sõnalist tagasisidet õppeprotsessi käigus. Kokkuvõtvate hinnete puhul lisatakse sõnaline tagasiside vähemalt üks kord õppeaastas.
1. klassis vajalikud koolitarbed
– Vihikud – 16-jooneline, abijoontega ja suurte ruutudega vihik (tavalise formaadiga, joonitud)
– Ümbrispaberid või kilekaaned vihikutele, töövihikutele, õpikutele
– Harilikud pliiatsid – HB või 2H=4 märgistusega soovituslikult kolmetahulised pliiatsid (koolis peab kaasas olema mitu teritatud pliiatsit)
– Värvipliiatsid – 12 tükki HB kõvadusega
– Viltpliiatsid – 6 tk
– Õlipastellid
– Joonlaud – 20 cm (kõvast materjalist)
– Kustutuskumm
– Topsiga pliiatsiteritaja
– Joonistuspaber – A-3 ja A-4 plokk
– Guašid (vähemalt 6 põhivärvi), vesivärvid
– Pintslid – lapiku otsaga ja terava otsaga (mõlemat 3 erinevat suurust)
– Kaanega veetops
– Käärid – lõikavad paberit ja tekstiili
– Liimipulk
– Värvilised paberid – A-4 lahtised lehed, mõlemalt poolt värvilised
– Plastiliin
– Kunstitundides lauakatteks vanad ajalehed
– Mapp töölehtede hoidmiseks, ülekäiva kummiga
– Koolikott – soovitavalt tugevdatud seljaosaga
– Vahetusjalatsid – kerged kingad või sandaalid, mille tallad ei jäta tumedaid triipe. Sisejalatsitena me ei kasuta koolis spordijalatseid.
– Spordijalanõud – ketsid, tennised, botased (tald ei oleks libe)
– Pikk ja lühike spordidress. Dress ei ole igapäevane kooliriietus
– Pidulik riietus – valge pluus, tume seelik või püksid, võimalusel koolivorm
– Helkur
– Käterätikupaber
– Õpilaspäevik – kool kingib igale õpilasele
2023/2024 õppeaasta
1. KLASS
Soovituslike raamatute nimekirja annab klassijuhataja.
1. b klassi nimekiri on leitav SIIT.
1. e klassi nimekiri on leitav SIIT.
Raamatute soovitusi leiab ka kooliraamatukoguhoidja poolt koostatud raamaturiiulilt. Valiku lihtsustamiseks kasuta märksõna “1.klass”.
2. KLASS
3. KLASS
Igal õppeperioodil tuleb lugeda läbi eakohane raamat etteantud kirjaniku loomingu seast. Soovituslike raamatute nimekirja annab õpetaja.
I õppeperiood
3. a – Knister
3. b – Aino Pervik
3. c – Piret Raud
3. d – Kristiina Kass
3. e – Andrus Kivirähk
3. f – Ellen Niit või Piret Raud
3. g – Ellen Niit
3. h – Kätlin Vainola
II õppeperiood
3.a – Piret Raud
3.b – Kristiina Kass
3.c – Andrus Kivirähk
3.d – Astrid Lindgren
3.e – Ilmar Tomusk
3.f –
3.g – Leelo Tungal
3.h –
III õppeperiood
3.a – Ilmar Tomusk
3.b – Leelo Tungal
3.c – Contra, Trull, Wimberg (luuleraamatud)
3.d – Aino Pervik
3.e – Piret Raud
3.f –
3.g – Andrus Kivirähk
3.h –
4. KLASS
4. b – Fantaasia-, õudus- või põnevusraamatud
4. c – Raamat, mis on kirjutatud päevikuna
4. d – Raamat, millest on tehtud film või vastupidi
4. g – Klassikavaramusse kuuluvad raamatud
4. h – Fantaasia-, õudus- või põnevusraamatud
II õppeperiood
4.a – Raamat, mis on kirjutatud päevikuna
4.b – Raamat, mille tegevus toimub koolis
4.c – Päriselu lood lastest
4.d – Raamat, mis on kirjutatud päevikuna
4.e – Klassikavaramusse kuuluvad raamatud
4.g – Raamat, millest on tehtud film või vastupidi
4.h – Krimiraamatud
III õppeperiood
4.a – Päriselu lood lastest
4.b – Klassikavaramusse kuuluvad raamatud
4.c – Raamat, millest on tehtud film või vastupidi
4.d – Raamat, mille tegevus toimub koolis
4.e – Raamat, mis on kirjutatud päevikuna
4.g – Looduse- või loomaraamatud
4.h – Raamat, mille tegevus toimub koolis
6. j KLASS
Diferentseeritud õpe matemaatikas ja eesti keeles
2011/2012 õppeaastast on 7., 8. ja 9. klasside õpilastel võimalus õppida eesti keelt ja matemaatikat diferentseeritult kahes tasemerühmas: süvarühmas ja põhirühmas.
Õpetamise eesmärgid:
- õpimotivatsiooni tõstmine;
- pakkuda võimekamatele õpilastele õpikeskkonda, mis tagab nende ainealase edukuse;
- järgmiseks kooliastmeks ettevalmistamine;
- kooli esindamine ainealastel olümpiaadidel ja üritustel.
Rühmadesse jagunemine toimub järgmiselt:
- õpilased jaotatakse rühmadesse eesti keele/matemaatika hinnete ning aineõpetaja ettepaneku alusel. Vajadusel toimuvad vestlused õpilase ja lapsevanemaga;
- alates 2019/2020. õppeaastast toimub 6.klassi lõpus tasemetöö lihtsustamaks tasemerühmade valikut;
- kui õpilane alustab õpinguid Keila Koolis õppeaasta keskel, siis hiljemalt esimese õppenädala jooksul teeb ta testid matemaatikas ja eesti keeles.
Süvarühm moodustub kahe või kolme paralleelklassi baasil.
Süvarühmas ja põhirühmas läbitakse kõik riiklikus õppekavas ettenähtud teemad.
Põhirühmas läbitakse teemad aeglasemas tempos, põhirõhk on teadmiste kinnistamisel.
Süvarühmas läbitakse kohustuslikud teemad kiiremini ja käsitletakse lisateemasid. Oluline osa on iseseisval tööl, rühmatööl ja loovusel.
TAVAKLASSID
Tavaklassides õpivad õpilased riikliku õppekava alusel. Esimeses kooliastmes üldõpetuse tundides lõimitakse erinevate õppeainete teemasid.
TAVAKLASSID TANTSUSUUNITLUSEGA
Tantsuklassis õpivad õpilased riikliku õppekava alusel. Esimeses kooliastmes üldõpetuse tunni asemel on neil tantsutund. Tunniplaanis ettenähtud tundidele on veel üks ringitund (tants) nädalas lisaks. Ka 4. klassis on tantsutund lisaks, 5. klassis on tantsutund ringitunnina.
Tantsusuunitlusega klassi võetakse õpilasi tantsukatsete alusel.
TAVAKLASSID MUUSIKASUUNITLUSEGA
Muusikaklassis õpivad õpilased riikliku õppekava alusel. Esimeses kooliastmes üldõpetuse tunni asemel on neil muusikatund. Tunniplaanis ettenähtud tundidele on veel üks ringitund (muusika) ning koorilaul nädalas lisaks. Ka teises kooliastmes on muusikaõpetust rohkem võrreldes teiste klassidega.
Muusikasuunitlusega klassi võetakse õpilasi muusikaliste katsete alusel.
TÕHUSTATUD TOEGA ÕPILASTE KLASSID
Tõhustatud toega õpilaste klassides õpivad õpilased riikliku õppekava alusel. Antud klassi maksimaalne suurus on 12 õpilast. Õpetajateks on enamasti spetsiaalse ettevalmistuse saanud õpetajad, kes kasutavad õpetades erimetoodikaid. Õpetajaid ja õpilasi toetavad ja abistavad eripedagoogid, sotsiaalpedagoogid ja psühholoogid. Lisaks saavad selle klassi õpilased vastavalt vajadusele logopeedilist abi.
ERITOEGA ÕPILASTE KLASSID
Eritoega õpilaste klassis õpivad õpilased riikliku õppekava alusel. Antud klassi maksimaalne suurus on 6 õpilast. Õpetajateks on enamasti spetsiaalse ettevalmistuse saanud õpetajad, kes kasutavad õpetades erimetoodikaid. Õpetajaid ja õpilasi toetavad ja abistavad eripedagoogid, sotsiaalpedagoogid ja psühholoogid. Lisaks saavad selle klassi õpilased vastavalt vajadusele logopeedilist abi.